donderdag 13 maart 2014

New In - Leather WalkerS Bag


De titel klopt niet helemaal, ik heb deze mooie tas al weer een tijdje in huis en ook al gebruikt voor school. Maar ik wilde de foto's even delen, want ik ben er zooo blij mee!
In de Voorstraat, een straatje in het centrum van Utrecht, liggen veel vintage-winkeltjes. Elke dag fiets ik zwaarbeladen en zwetend naar school (valt wel mee hoor;)) en elke dag door dit straatje. Meestal vertrek ik veel te laat van huis een race ik langs alle leuke winkeltjes, maar deze keer was ik voor de verandering op tijd en viel mijn oog op een mooie leren tas in de etalage van Sussies. Na school ben ik voor het eerst, shame on me, naar binnen gegaan. En dat was het zeker waard, want nog geen kwartier later stond ik buiten met mijn nieuwe leren WalkerS tas. Een tas die vaag ruikt naar mijn oma's kledingkast, eeuwenoude penstrepen bevat en, denk ik, al heel wat schoolboeken heeft gedragen. Een oude tas, mijn nieuwe tas.




1 opmerking: