woensdag 1 januari 2014

2014







Oud en nieuw.
Eerst eten met vrienden en familie, dan films kijken of eindeloos spelletjes spelen, oliebollen eten en het afgelopen jaar evalueren tot een paar minuten voor 12. De spanning stijgt, champagne glazen worden gevuld, Bohemian Rhapsody begint… En dan, als de klok 12 uur slaat, omhelst iedereen elkaar, wenst elkaar een gelukkig nieuwjaar om vervolgens naar buiten te gaan en zich te vergapen aan een hemel gevuld met licht.

Ik hou er van. Echt heel erg. Het sfeertje, het samenzijn met familie en vrienden en het idee dat je een nieuwe start maakt.
En bij zo'n "nieuwe start" horen natuurlijk goede voornemens. Naast de standaard dingen als "meer sporten", "gezonder eten" en "beter mijn best doen op school" staat er dit jaar nog iets op mijn lijstje, en wel bovenaan: bloggen!
 
 Al anderhalf jaar geleden maakte ik een lay-out en zo'n jaar geleden poste ik twee posts, waarna ik opnieuw begon en schreef dat ik het deze keer 'echt vol zou houden'. Niet dus. Maar ik ben over het algemeen goed in voornemens na oud en nieuw, dus ik heb zeker hoop dat het nu wel gaat lukken. Trust me...;)

Ik heb al een paar leuke ideeën, zoals
- een "throwback summer"-topic, voor zomerse foto's in deze bittere winterdagen (waarin de gemiddelde temperatuur 15 graden is ofzo, laat maar...)
- de resultaten van een wegwerpcameraprojectje :)
- een bucketlist-topic, waarin ik punten van mijn bucketlist ga uitvoeren
en verder veeeel foto's, hersenspinsels, aankopen, DIY's, recepten en muziek.
Lijkt het jullie wat? Ik ga mijn best doen, so stay tuned!
 

1 opmerking:

  1. Oei, dit soort blog-voornemens heb ik ook elk jaar, en toch lukt het me lang niet altijd. Je ideetjes klinken goed, ben benieuwd of je het bloggen ook echt vol gaat houden!

    BeantwoordenVerwijderen